راهنمای جامع انتخاب و خرید پرده هتلی 2024

راهنمای جامع انتخاب و خرید پرده هتلی 2024

خرید پرده هتلی لوکس و منحصر به فرد، موجب زیبایی و جذابیت بیشتر فضای هتل ها می شود. طراحی داخلی هتل ها یکی از مهم ترین عوامل در جذب مشتریان است و باید به گونه ای باشد که مهمانان احساس آسایش کنند. پرده های هتلی یکی از عناصر مهم دکوراسیون هستند که علاوه بر داشتن جنبه زیبایی، عنصری کلیدی در کنترل نور و حفط حریم شخصی هستند.  در این مطلب از مجله وراتی گروپ، ویژگی های پرده های هتلی و انواع پرده هتلی را معرفی می کینم. برای داشتن یک خرید هدفمند و مفید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فاکتورهای مهم در خرید پرده هتلی

پرده های هتلی یکی از اجزای ضروی در هتل ها هستند که در بخش های مختلف هتل مانند لابی، رستوران و اتاق های هتل نصب می شوند. هدف اصلی از خرید پرده هتلی، علاوه بر تکمیل کردن دکوراسیون، ایجاد فضایی خصوصی برای استراحت مهمانان است. بعضی از پرده های هتلی با داشتن ویژگی های خاص، تا حد زیادی سر و صدا را کم می کنند. به طور کلی پرده هایی که در یک هتل استفاده می شوند، باید دارای این ویژگی ها باشند.

خرید پرده هتلی بلک اوت
خرید پرده هتلی بلک اوت
  • در هنگام خرید پرده هتلی، به جنس پرده دقت کنید. پرده های هتلی باید امکان کنترل نور را داشته باشند؛ چون ممکن است در ساعاتی از روز مهمانان نخواهند نور بیرون مزاحم آنها شود.
  • پرده های هتلی باید از نظر شکل ظاهر، طرح، رنگ و مدل با سایر وسایل اتاق یا لابی همخوانی داشته باشند.
  • پرده هایی که در اتاق هتل ها نصب می شوند باید قابلیت جمع و باز شدن داشته باشند. در هنگام خرید پرده هتلی حتماً به این موضوع توجه کنید.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید پرده مینیمال 2024

خرید پرده هتلی

معرفی انواع پرده هتلی

پرده های هتلی در طرح ها و مدل های مختلف و در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود هستند. پرده های برقی به وسیله یک موتور الکترونیکی که کنار چوب پرده قرار دارد، کار می کنند. اگر صاحب یک هتل مدرن و مجهز هستید، بهتر است به فکر خرید پرده هتلی برقی باشید. با شناخت انواع پرده هتلی، صاحبان هتل می توانند بهترین پرده را برای هتل خود انتخاب کنند.

  • پرده بلک اوت: این پرده هتلی به طور کامل مانع از ورود نور بیرون به داخل اتاق می شود و محیطی آرام برای استراحت مهمانان فراهم می کند. این پرده ها جنسی ضخیم و متراکم دارند و در تابستان اتاق را خنک نگه می دارند.
  • پرده شید رول: اگر قصد خرید پرده هتلی برقی را دارید، پرده هتلی شید رول، یکی از گزینه های عالی برای پنجره های هتل است. این پرده ها یک تکه پارچه هستند و به وسیله یک زنجیر یا موتور کوچک، بالا و پایین می روند. این پرده ها در بخش داخلی قاب پنجره نصب می شوند و می توان میزان ورود نور را با آنها تنظیم کرد.
  • پرده ابریشمی: پرده های هتلی از جنس ابرشیم، شکوه و جلوه بی نظیری به اتاق های هتل می دهند. این پرده ها علاوه بر حفظ حریم شخصی، به خوبی نور را کنترل می کنند و در عین حال عالق بسیار خوبی هستند.

خرید پرده هتلی

سایر پرده های هتلی شامل این موارد می شوند:

  • پرده کتان
  • پرده پانچ
  • پرده کرکره
  • پرده شید دوبل

چه فاکتورهایی بر قیمت پرده هتلی تاثیر دارند؟

پرده شید هتلی

قیمت پرده هتلی تحت تأثیر عدة فاکتورها قرار می‌گیرد که به طور مستقیم تعیین‌کننده هزینه و ارزش آن است. یکی از اصلی‌ترین عوامل، جنس و کیفیت پرده می‌باشد. پرده‌های با جنس با کیفیت و طراحی متنوع معمولاً هزینه بیشتری دارند. همچنین، میزان تولید داخلی یا واردات پرده نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. پرده‌های وارداتی ممکن است با هزینه‌های حمل و نقل و گمرکی بیشتری همراه باشند که این موضوع به قیمت آن افزوده می‌شود.

مطلب مرتبط  پرده از کجا بخریم؟

فرمت و اندازه پرده نیز یکی دیگر از اجزای مؤثر در تعیین هزینه است. پرده‌های بزرگتر و با طراحی‌های خاص ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. همچنین، استفاده از تکنولوژی‌های نوین در پرده‌ها، مانند پرده‌های الکتریکی یا خودکار، نیز می‌تواند به افزایش قیمت منجر شود.

محل و استفاده مقصد پرده نیز تأثیرگذار است. در هتل‌ها، پرده‌ها باید مطابق با استانداردهای امنیتی باشند و از مواد مقاوم در برابر آتش استفاده شود. این نوع ویژگی‌ها به قیمت پرده افزوده می‌شود. همچنین، تعداد پنل‌ها و لایه‌های پرده نیز بر ارزش و هزینه آن تأثیر دارد. به‌طورکلی، پرده‌های هتلی به دلیل نیاز به استانداردهای خاص و طراحی منحصر به فرد معمولاً از قیمت بالاتری برخوردارند.

جمع بندی

جنس و سبک پرده ها تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی هتل و به طور کلی در حس و حال فضای هتل ها دارد. با خرید پرده هتلی در رنگ های زیبا و مکمل، فضای هتل چند برابر جذاب تر می شود. پرده های مخمل می توانند مکملی برای دکوراسیون اتاق های کلاسیک و سنتی باشند در حالی که پرده های سفید و شفاف مناسب دکوراسیون مدرن هستند. خرید پرده مناسب برای هتل ها، نقش مهمی در ایجاد فضایی دلپذیر و راحت برای مهمانان دارد.

مجموعه وراتی گروپ انواع پرده هتلی در طرح ها، مدل ها و رنگ ها مختلف را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *