بهترین طرح پرده زبرا برای محیط های اداری

بهترین طرح پرده زبرا برای محیط های اداری

بهترین و شیک ترین طرح پرده زبرا را می توانید از فروشگاه پرده وراتی تهیه کنید. انواع پرده اداری زبرا طرح ها و مدل های مختلفی دارند و یکی از بهترین مدل های پرده محسوب می شوند. این پرده های مدرن، با داشتن طرح های خاص و منحصر به فرد، جلوه زیبایی به فضای اداری شما می دهند. برای آشنایی با طرح های مختلف این پرده، در این مطلب از مجله پرده وراتی همراه ما باشید.

معرفی مناسب ترین طرح های پرده زبرا برای محل کار

با نصب بهترین طرح پرده زبرا در محیط اداره، دکوراسیونی شیک و جذاب را در این محل تجربه کنید. پرده های اداری زبرا با توجه به تنوع بالا در طرح و مدل، یکی از پرطرفدارترین انواع پرده اداری هستند. پرده های زبرا این امکان را به شما می دهند که مقدار ورود نور را کنترل کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از این پرده های پرطرفدار می پردازیم.

  • پرده زبرا ساده
  • پرده زبرا دوبل
  • پرده زبرا دو رنگ
  • پرده زبرا پلیسه
  • پرده زبرا طرح چوب
  • پرده زبرا رومن
  • پرده زبرا موج دار

طرح پرده زبرا اداری

پرده زبرا ساده

مناسب ترین طرح پرده زبرا برای محیط های اداری، پرده هایی با طرح های ساده هستند. این مدل پرده متشکل از پارچه های تک رنگ و بدون طرح و نقش است. به طور کلی پرده های زبرا به صورت یکی در میان از نوارهای مات و تور تشکیل شده اند. این نوارها به صورت افقی و موازی کنار هم قرار می گیرند و ساختاری یکپارچه ایجاد می کنند.

مطلب مرتبط  پرده بلک اوت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پرده زبرا دوبل

این مدل از پرده های زبرا، از دو لایه پرده روی هم تشکیل شده اند و پرده زیرین نازک تر از پرده رویی است. این پرده ها تنوع رنگی بالایی دارند و به راحتی می توانید آن را با دکوراسیون اداری خود ست کنید.

پرده زبرا دو رنگ

این طرح پرده زبرا، یکی از زیباترین و خاص ترین انواع پرده زبرا اداری است. هر لاین پرده دو رنگ متفاوت زیبا دارد که به شکلی زیبا با هم ترکیب شده اند و جلوه بی نظیری در محیط ایجاد می کنند. این پرده ها، دارای ظاهری شیک و مدرن هستند و بهترین انتخاب برای فضاهای اداری مدرن محسوب می شوند.

طرح پرده زبرا اداری

پرده زبرا پلیسه

طرح های پرده زبرا پلیسه، یکی از خاص ترین و جذاب ترین طرح های پرده زبرا است که لاین های مات پرده، پیچ خوردگی ها منظمی دارند. این پیچ خوردگی ها، حالت برجسته ای روی پرده ایجاد می کند و موجب جذابیت بیشتر پرده می شود. پرده های طرح پلیسه زبرا، قابلیت بالایی در کنترل نور دارند.

پرده زبرا رومن

پرده رومن، از یک پارچه بدون آستر تشکیل شده است و به عنوان جدیدترین مدل پرده زبرا شناخته می شود. این پرده دارای چین خوردگی هایی است و هنگام جمع شدن به صورت یکنواخت جمع می شود.

پرده زبرا طرح چوب

یکی دیگر از جدیدترین و شیک ترین طرح پرده زبرا، پرده زبرا طرح چوب است و لاین های پارچه ای پرده، طرحی شبیه به چوب دارند. این پرده ها در رنگبندی متنوعی موجود هستند و طرح چوب آن حس و حال خوبی در فضای اداری ایجاد می کند.

مطلب مرتبط  انتخاب روش های موثر برای تاریک کردن اتاق

پرده زبرا موج دار

این مدل پرده زبرا، پرده ای با طراحی شیک و مینیمال است و طرح هایی شبیه به موج روی آن وجود دارد. این طرح پرده زبرا یکی از بهترین انواع پرده زبرا برای شرکت ها، مراکز آموزشی و سازمان ها است.

طرح پرده زبرا اداری

خرید پرده اداری مدرن و با کیفیت

مجموعه پرده وراتی، یک مقصد برجسته برای خرید پرده اداری مدرن و با کیفیت است. این مجموعه با سابقه‌ای بیش از دو دهه در زمینه فعالیت در صنعت پرده، به عنوان یکی از پیشگامان در طراحی و تولید پرده‌های اداری شناخته می‌شود. متنوع بودن محصولات این مجموعه، شامل انواع پرده‌های بلک اوت، پرده شید، پرده اسکرین و پرده پارچه‌ای، نیازهای هر اداره و سازمانی را برآورده می‌سازد.

در مجموعه پرده وراتی، پرده‌های اداری به دوام و با کیفیت عالی تولید می‌شوند. از جنس‌های با کیفیت و با توجه به استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌شود تا اطمینان از عملکرد بی‌نقص و طول عمر بلند محصولات حاصل گردد. همچنین، طراحی‌های مدرن و زیبا به همراه انتخاب رنگ‌ها و الگوهای متنوع، این پرده‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای تزیین دفترکار، سالن کنفرانس یا هر محیط اداری دیگر تبدیل کرده است.

به علاوه، خدمات مشاوره‌ای از تیم متخصص مجموعه پرده وراتی، به مشتریان ارائه می‌شود تا آن‌ها را در انتخاب بهترین نوع پرده برای نیازهای خود یاری دهد. با توجه به استانداردهای بالا، طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد، مجموعه پرده وراتی یک مقصد اصلی برای خرید پرده‌ اداری مدرن و با کیفیت است.

خرید پرده اداری

جمع بندی

انتخاب طرح پرده زبرا برای محیط های اداری، بستگی به سبک دکوراسیون و نوع چیدمان وسایل شما دارد. این پرده های شیک و جذاب بیشتر در دکوراسیون سبک مدرن کاربرد دارند ولی با این حال در محیط های اداری با سبک کلاسیک هم قابل استفاده هستند. با وجود تنوع بالایی که در طرح و رنگ این پرده ها وجود دارد، می توانید به آسانی پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید پرده پانچی پذیرایی

برای خرید انواع پرده اداری از جمله پرده های اداری زبرا، می توانید به وبسایبت فروشگاه پرده وراتی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *