چه رنگ پرده‌ای با مبل خاکستری و طوسی ست می‌شود؟ | پرده مناسب مبل خاکستری

چه رنگ پرده‌ای با مبل خاکستری و طوسی ست می‌شود؟ | پرده مناسب مبل خاکستری | گروه پرده وراتی

آدم‌ها دو دسته‌اند. یا در خانه خود مبل خاکستری و طوسی دارند و یا این فکر از ذهنشان عبور کرده که از مبل خاکستری و طوسی در خانه استفاده کنند. در هر کدام از دو دسته بالا که باشید باید بدانید که پرده مناسب مبل خاکستری چیست و با چه رنگ‌هایی در پرده می‌توانید دکوراسیون خانه خود را با این رنگ مبلمان زیباتر کنید. اگر واقعیت را بخواهید طوسی رنگ بسیار زیبابی است و یکی از رنگ‌های مورد علاقه خود ما هم هست.

اما این رنگ بدون ترکیب شدن با سایر رنگ‌های زیبای مخصوص نمی‌تواند زیبای خود را به خوبی نشان دهد و حتی ممکن است خانه شما را دلگیر کند. به همین دلیل انتخاب پرده مناسب مبل خاکستری، اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند و نمی‌توانید از کنار آن سرسری عبور کنید. در این مقاله در کنار شما هستیم تا جذابیت‌های استفاده از یک مبل خاکستری یا طوسی را در خانه شما چند برابر کنیم.

معرفی 10 رنگ پرده‌ی مناسب مبل خاکستری

گاهی اوقات برای ما پیش آمده که در دکوراسیون خانه برخی از دوستان و اقوام با وجود عدم استفاده از محصولات دکوراتیو خیلی گران قیمت و خاص، زیبایی بسیار منحصر به فردی را حس می‌کنیم که در جای دیگری ندیده‌ایم. استفاده از محصولاتی با ترکیب رنگ بسیار ویژه در چنین خانه‌هایی باعث می‌شود تا در ذهن ماندگار شده و حس خوبی از آن‌ها بگیریم. برای شما هم پیش آمده؟ اگر بخواهیم واقع بین باشیم استفاده از گران‌ترین محصولات در دکوراسیون خانه بدون دقت به ترکیب رنگ آن‌ها یک سبک شکست خورده است. در این بین پرده‌ها و رنگ پرده‌ها می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی در این دکوراسیون داشته باشد. اگر از رنگ پرده خانه خود غافل شوید به هیچ وجه نمی‌توانید آن را جذاب نمایید.

با توجه به این نکته شما می‌توانید با کمی دقت و انتخاب یک پرده خوش رنگ و مناسب با مبل خاکستری زیبایی دکوراسیون خانه خود را تضمین کنید. امیدواریم در ادامه با معرفی انواع پرده مناسب مبل خاکستری یک یادگاری شیرین برای شما و خانه شما ایجاد کرده باشیم. این ایده‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید پرده مدرن ساده برای فضای اداری و تجاری

1.پرده سفید برای ظاهری ساده‌تر

سفید و خاکستری از آن دسته از ترکیب رنگ‌هایی است که هر کسی را عاشق خودش می‌کند. واقعاً این ترکیب رنگ زیباست و همیشه هم زیبا باقی خواهد ماند. استفاده از یک پرده سفید با ظاهری ساده در کنار مبلمان خاکستری و طوسی یک هدیه باور نکردنی برای دکوراسیون خانه شما خواهد بود. حتی تصور این ترکیب رنگ نیز شعف خاصی را در وجود هر کس ایجاد کمی کند. اصلا کسانی که مبل خاکستری در خانه دارند حتما باید این ترکیب رنگ را یک بار امتحان کنند.

پرده سفید برای ظاهری ساده‌تر | گروه پرده وراتی

2.پرده کرم برای ظاهری نرم‌تر

نرمی و لطافت یکی از ویژگی‌هایی است که باید به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. استفاده از یک پرده کرم در کنار مبل خاکستری می‌تواند این ویژگی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال پرده مناسب مبل خاکستری هستید کرم را نیز باید در لیست خود قرار دهید. کرم از آن دسته از رنگ‌هایی است که معمولا با هر سلیقه‌ای مطابقت دارد. هم خانم‌ها و هم آقایان با این رنگ ارتباط خوبی دارند و استفاده از آن می‌تواند سلیقه هر دو دسته را به خوبی برآورده کند.

پرده کرم برای ظاهری نرم‌تر | گروه پرده وراتی

3. پرده خنثی راه راه برای فضای نرمال

یکی دیگر از انتخاب‌های عالی که می‌توانید آن را نیز در چک لیست پرده مناسب مبل خاکستری قرار دهید، پرده‌های راه راه هستند. استفاده از پرده‌های راه راه با ترکیب رنگ‌های نزدیک به خاکستری می‌تواند فضای دکوراسیون خانه شما را کاملا خاص کند. این ترکیب رنگ از همان ترکیب رنگ‌هایی هست که ذهن هر بیننده‌ای را به خود درگیر خواهد کرد و تا روزها ممکن است از یاد بیننده نرود. البته باید مراقب باشید راه راه‌های پرده اختلاف خیلی زیادی با رنگ مبلمان نداشته باشند. استفاده از سفید و طوسی می‌تواند یک ایده عالی برای این منظور باشد.

4.پرده مشکی برای ظاهری پیچیده‌تر

برای انتخاب پرده مناسب مبل خاکستری می‌توانید سراغ رنگ مشکی نیز بروید. مشکی از آن دسته از رنگ‌هایی است که انتخاب آن برای پرده جسارت خاصی می‌خواهد و با هر سلیقه‌ای هماهنگ نیست. این رنگ می‌تواند دکوراسیون خانه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از رنگ مشکی به عنوان رنگ پرده تنها دو نتیجه برای دکوراسیون خانه شما دارد. یا آن را به حد نهایی زیبا و جذاب می‌نماید و یا این‌که یک ترکیب رنگ افتضاح در آن ایجاد می‌کند. به همین دلیل فقط افراد خاصی به دنبال استفاده از آن می‌روند. اگر در خانه مبل خاکستری یا طوسی دارید می‌توانید رنگ مشکی را نیز در گوشه ذهن خود به عنوان رنگ پرده داشته باشید.

مطلب مرتبط  در خرید پرده کافی شاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

پرده مشکی برای ظاهری پیچیده‌تر | گروه پرده وراتی

5.پرده شکلاتی و کاناپه خاکستری

خاکستری نزدیک به قهوه‌ای یا قرمز یک رنگ بسیار گرم است که فضای گرم و صمیمی را نیز در خانه ایجاد می‌کند. با اضافه شدن یک پرده به رنگ شکلاتی و نزدیک به قهوه‌ای می‌تواند این صمیمیت و گرمی را باز هم افزایش دهد. انتخاب رنگ قهوه‌ای برای ست پرده با مبل دقیقا این دیدگاه را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که شما پرده‌ای با رنگ بسیار خاص و متناسب با رنگ مبلمان خود استفاده کرده‌اید و از قبل این دید را در ذهن خود داشته و یک تصمیم آگاهانه برای آن گرفته‌اید. در واقع این ترکیب رنگ اتفاقی به وجود نیامده است.

6.پرده طلایی برای ظاهری جذاب

همچنین برای انتخاب پرده مناسب مبل خاکستری می‌توانید سراغ رنگ جذاب طلایی هم بروید. طلایی هم از آن دسته از رنگ‌های بسیار خاصی است که انتخاب آن برای رنگ پرده یک سلیقه منحصر به فرد لازم دارد. استفاده از رنگ طلایی برای پرده از عهده هر کسی با هر سلیقه‌ای بر نمی‌آید. با این حال ترکیب آن با مبل‌های خاکستری می‌تواند یک انقلاب در دکوراسیون خانه شما باید. دکوراسیونی که احتمالا تا کنون آن را در خانه خود تجربه نکرده‌اید.

پرده طلایی برای ظاهری جذاب | گروه پرده وراتی

7.پرده صورتی برای فضای رمانتیک

پرده‌های صورتی نیز از آن دسته از پرده‌هایی هستند که زیبایی و جذابیت آن‌ها منحصر به فرد است. صورتی یک رنگ رمانتیک و عاشقانه است و جسارت زیادی می‌خواهد که آن را در اتاق نشیمن استفاده کنید. اما استفاده از این رنگ می‌تواند نشان از عشق و علاقه بسیار زیاد خانوادگی شما داشته باشد. از این گذشته ترکیب آن با مبل خاکستری و طوسی نیز صحنه زیبایی را در خانه شما ایجاد خواهد کرد. صورتی رژگونه می‌تواند یک صحنه ماندگار در اتاق نشیمن خانه شما به عنوان پرده ایجاد کند.

مطلب مرتبط  راهنمای جامع انتخاب و خرید پرده اداری 2024

8.پرده سایه خاکستری با مبل خاکستری

اگر از یک پرده سایه خاکستری در کنار مبلمان خاکستری نیز استفاده کنید می‌توانید بیش از پیش سلیقه خود را به مخاطب نشان دهید. چنین ترکیب رنگ‌هایی همیشه از یک ذهن بیدار و باهوش بر می‌آیند. در واقع کاملا مشخص است که شما با آگاهی قبلی این ترکیب رنگ را انتخاب کرده‌اید.

9.پرده قرمز انتخابی شجاعانه

نوبت به معرفی یک رنگ بسیار خاص و جذاب برای پرده مناسب مبل خاکستری می‌رسد. قرمز. بله قرمز هم می‌تواند رنگ مناسبی برای این مبلمان در خانه باشد. البته باید کمی مراقب باشید که تناقضی میان قرمز و کفپوش خانه شما ایجاد نشود. اگر از رنگ‌های ساده در کفپوش خانه خود استفاده می‌کنید قرمز یک انتخاب عالی در کنار آن‌ها خواهد بود.

10.پرده رنگ بژ برای ظاهری گرم‌تر

برای ایجاد یک ظاهر گرم‌تر در خانه می‌توانید از پرده حریر بژ هم استفاده کنید. حریر بژ نیز از آن دسته از انتخاب‌های خاص است که می‌تواند تفاوت جذابی را در دکوراسیون خانه شما رقم بزند.

پرده حریر بژ برای ظاهری گرم‌تر | گروه پرده وراتی

سخن پایانی

سعی کردیم تا در این مقاله به انتخاب پرده پذیرایی و انتخاب پرده مناسب مبل خاکستری به شما کمک کنیم. واقعیت این است که همین نکات ریز هستند که باعث به وجود آمدن دکوراسیون‌های بسیار خاص در خانه‌ها می‌شوند. مبلمان و پرده‌ها از آن دسته از محصولاتی می‌باشند که در هر خانه‌ای وجود داشته و هر کسی از آن‌ها استفاده می‌کند. اما کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از قبل به ترکیب رنگ مناسب پرده و مبلمان خود دقت کرده باشد. به همین دلیل است که هر دکوراسیونی خاص نبوده و در ذهن‌ها باقی نمی‌ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *