راهنمای خرید پرده آماده مدل 2024

راهنمای خرید پرده آماده مدل 2024

یکی از بهترین راهکارها برای خرید سریع و بی دردسر پرده، خرید پرده آماده است. با وجود پرده های آماده، دیگر نیازی به گذاشتن زمان زیاد برای خرید پرده نیست. مشتریان برای خرید این پرده ها می توانند طرح، رنگ، مدل و اندازه پرده خود را انتخاب کنند و سپس پرده مورد نظر را سفارش دهند. اگر به فکر خرید پرده ای دوخته شده هستید که فقط باید آن را نصب کنید، در این مطلب از مجله پرده وراتی همراه ما باشید.

مزیت های خرید پرده آماده

با خرید پرده آماده  از فروشگاه پرده وراتی، دیگر نیازی نیست زمان خود را صرف خرید پارچه مناسب پرده ای بکنید. پرده های آماده در طرح ها و مدل های مختلفی دوخته می شوند و شما می توانید پرده مناسب را طبق سلیقه خود بخرید. پرده های آماده معمولاً به صورت یک پنل در رنگ های مختلف ارائه می شوند. شما بعد از دیدن طرح و مدل پرده، می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. این پرده ها در کمتر از یک هفته آماده می شوند و تنها کاری که بعد از خرید باید انجام دهید، نصب پرده است. مهم ترین مزیت های خرید این پرده ها، شامل این موارد می شود.

خرید پرده آماده پانچی

  • نصب آسان
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • تنوع بالا در انتخاب رنگ و طرح پارچه پرده ای
  • مناسب برای فضاهای مختلف

فاکتورهای مهم در خرید و انتخاب پرده های آماده

اولین نکته ای که در زمان خرید پرده آماده باید به آن توجه کرد، اندازه پرده است. قبل از خرید این پرده باید طول و عرض میل پرده را اندازه بگیرید. به این ترتیب متوجه می شوید که چه مقدار پارچه برای پنجره مورد نظر نیاز دارید. برای انتخاب رنگ و جنس پارچه پرده های آماده، باید به سبک دکوراسیون داخلی توجه کنید تا بتوانید بهترین پارچه را برای پرده خود انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  پرده مناسب پنجره کوچک که بیش ترین کارایی را دارند!

مورد مهم دیگر در خرید پرده آماده، انتخاب نوار پرده مناسب است. نوار پرده را باید با توجه به نوع پارچه و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر دارید، انتخاب کنید. نوار ساده، ارزان ترین نوار پرده ای است که در پرده های آماده از آن استفاده می شود.

خرید پرده آماده

پنل پرده آماده چیست

همان طور که اشاره شد، پرده های آماده به صورت پنل در بازار موجود هستند. این پنل ها با اندازه مشخص در فروشگاه ها یا سایت های فروشگاهی به فروش می رسند. زمانی که قصد خرید پرده آماده را دارید، باید به اندازه و ابعاد پرده دقت کنید. این پنل ها در اندازه و رنگ های مختلف موجود هستند و شما باید آن را با توجه به فضای مورد نظر انتخاب کنید. قبل از خرید این پنل ها، باید ابعاد پنجره های خود را به طور دقیق اندازه بگیرید. در صورتی که برای اندازه گیری دقیق ابعاد پنچره ها مهارت کافی ندارید، بهتر است از خیاطان با تجربه کمک بگیرید.

پرفروش ترین پرده آماده

پرده های پانچی از پرفروش ترین پرده های آماده موجود در بازار هستند. پرده های پانچی با داشتن طراحی ساده و شیک یکی از محبوب ترین پرده های آماده هستند و خرید بالایی دارند. این پرده ها نصب خیلی آسانی دارند و با استفاده از نوار پانچی که در بالای پرده است، روی میل پرده نصب می شوند. با خرید پرده آماده مدل پانچی، نصب پرده به راحتی انجام می شود.

خرید پرده آماده

راهنمای انتخاب و خرید پرده آماده پذیرایی

در حین تزئین دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار، انتخاب پرده یکی از امور حیاتی و با تاثیر است. پرده‌ها نه تنها از نور خورشید حفاظت می‌کنند، بلکه به تزئین کل اتاق کمک می‌کنند و جلوه‌ی زیبایی به فضا می‌بخشند. در ادامه، به بررسی نکاتی که باید در انتخاب و خرید پرده آماده برای پذیرایی توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید پرده برقی 2024 | معرفی، کاربرد و مزایا

1- اندازه‌گیری درست:

قبل از شروع به خرید پرده، ابعاد پنجره یا درب مورد نظر را دقیقاً اندازه گیری کنید. اطمینان حاصل کنید که ابعاد اندازه‌گیری شده صحیح باشند تا پرده به درستی بپوشاند.

2- انتخاب نوع پرده:

بر اساس سلیقه شما و استایل دکوراسیون پذیرایی، نوع پرده را انتخاب کنید. پرده‌های چینی، پانل، گلابی، یا رومانی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

خرید پرده آماده

3- رنگ و الگو پرده آماده:

رنگ و الگوی پرده باید با رنگ دیوارها و سایر عناصر داخلی اتاق هماهنگ باشد. اگر اتاق شما رنگ‌های زنده دارد، می‌توانید با پرده‌های روشن یا با طرحات جذاب جلوه‌ی زندگی و شادابی ایجاد کنید.

4- جنس پارچه پرده:

انتخاب جنس پارچه نیز اهمیت دارد. پارچه‌های نرم، مانند شیفون یا مخمل، حس لطافت و دفاع از حریم خصوصی را افزایش می‌دهند. در مقابل، پارچه‌های خنک و نورگیر مثل کتان یا شنل می‌توانند برای فضاهای روشن و گرم مناسب باشند.

5- اهمیت نورپذیری:

اگر نورپذیری اتاق مهم است، پرده‌های نیمه تاریک‌کننده یا شفاف را انتخاب کنید. این نوع پرده‌ها به نور طبیعی فرصت می‌دهند تا وارد اتاق شده و در عین حال از دید خارجی محافظت می‌کنند.

دکوراسیون کلاسیک

6- تطابق با دکوراسیون:

در نظر داشته باشید که چگونه پرده با سایر تزئینات اتاق هماهنگ می‌شود. اگر اتاق دارای فرش یا مبل با طرحات زیاد است، ممکن است بهتر باشد پرده را با رنگ‌های یکدیگر ترکیب کنید تا اتاق زیباتر به نظر بیاید. سبک دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی خود را در نظر بگیرید. اگر دکوراسیون شما کلاسیک است، پرده‌های با طرحات متناسب با این سبک را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط  اصول ست کردن پرده در منزل 2024

7- نگهداری آسان:

پرده‌هایی که آسان به نگهداری و شستشو هستند، انتخاب‌های عالی هستند. مطمئن شوید که پرده‌ها مقاوم به گرد و غبار و قابل شستشو هستند.

8- بودجه:

قبل از خرید، محدودیت بودجه‌ای خود را در نظر بگیرید. پرده‌های آماده در طیف وسیعی از قیمت‌ها در بازار موجود هستند.

با اعمال این نکات، می‌توانید پرده‌هایی را که بهترین هماهنگی با دکوراسیون و سلیقه شما دارند را انتخاب کرده و فضای دلخواه خود را ایجاد کنید.

جمع بندی

در سال های اخیر، خرید پرده آماده طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد خرید این پرده ها را ترجیح می دهند. تنوع طرح و رنگ این پرده ها خیلی زیاد است و می توانید به راحتی پرده ای متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید. در حال حاضر پرده های پانچی آماده در جنس های مختلف مانند کتان، مخمل و … از پرفروش ترین مدل های پرده آماده هستند.

فروشگاه پرده وراتی عرضه کننده انواع پرده آماده با بهترین کیفیت در مدل های مختلف است. برای خرید انواع پرده سری به وبسایت این فروشگاه بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *