پرده مدرن اداری از کجا بخریم؟

پرده مدرن اداری از کجا بخریم؟

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون اداری به سبک مدرن، پرده مدرن اداری است. پرده های اداری تفاوت های زیادی از نظر جنس، طرح و مدل با سایر پرده ها دارند. به همین دلیل در انتخاب آنها باید نکات زیادی را در نظر گرفت. پرده های کرکره ای یکی از متدوال ترین پرده های اداری هستند چون با استفاده از آنها می توان میزان تابش نور را کنترل کرد. در سال های اخیر مدل های جدیدی از پرده های اداری وارد بازار شده است که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. اگر می خواهید دکوراسیونی شیک در محل کار خود را تجربه کنید، در این مطلب از وبلاگ وراتی گروپ با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم در خرید پرده اداری

خرید پرده مدرن اداری، مستلزم رعایت فاکتورهای زیادی از جمله خرید از یک فروشگاه معتبر است. مجوعه وراتی یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع پرده اداری است که پرده های اداری مدرن را در طرح های مختلفی عرضه می کند. به طور کلی برای خرید انواع پرده اداری رعایت بعضی نکات ضروری است که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

پرده مدرن اداری
پرده اداری کرکره ای مدرن
  • رنگ پرده اداری: در صورتی که رنگ پرده با سایر وسایل اداری همخوانی داشته باشد، هارمونی خوبی در محیط ایجاد می شود. پرده های مدرن اداری، معمولاً رنگ های روشن و شادی دارند و موجب وارد شدن نور بیشتری در محیط می شوند. در محیط های اداری مدرن معمولاً از پرده هایی به رنگ کرم، شیری و رنگ های خنثی استفاده می شود.
  • جنس پرده اداری: پرده های مدرن اداری باید علاوه بر دوام و کیفیت بالا، شستشو و نظافت راحتی داشته باشند. بهترین جنس پارچه که می توان برای پرده های اداری در نظر گرفت، پنبه، کتان و ابریشم مصنوعی هستند. این پارچه ها نسب به پارچه هایی مانند مخمل، نگهداری راحت تری دارند.
  • طرح پرده اداری: متداول ترین طرح پرده، برای پرده مدرن اداری، طرح های ساده و تک رنگ هستند. با این حال این موضوع کاملاً به سلیقه شخصی شما و همچنین سایر اجزای دکوراسیون بستگی دارد.
مطلب مرتبط  8 مدل پرده اداری جدید 2024

معرفی انواع پرده مدرن اداری

پرده مدرن زبرا اداری

پرده های که در محیط های اداری استفاده می شوند، در طرح ها، مدل ها و جنس های مختلفی موجود هستند. در ادامه این مطلب از وراتی گروپ به معرفی چند نمونه از شیک ترین و مدرن ترین پرده های اداری می پردازیم.

  • پرده شید: این پرده اداری یکی از شیک ترین و جدید ترین پرده های مدرن اداری است که از محبوب ترین پرده های اداری محسوب می شود. این پرده به صورت یک پارچه یک سره است و از طریق میله ای که بالای آن قرار دارد، می توان آن را بالا یا پایین برد.
  • پرده سیلوئت: پرده سیلوئت یکی دیگر از انواع پرده مدرن اداری است که ظاهری شبیه به پرده های کرکره ای دارد. این پرده با ایجاد حالت سایه و روشن، یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای اداری مدرن است.
  • پرده زبرا: این مدل پرده مدرن اداری، یکی از شیک ترین پرده های اداری محسوب می شود. پرده زبرا از یک پارچه دولایه مشتکل از پارچه و نوارهای توری است که این لایه های به طور موازی و افقی کنار هم قرار می گیرند. قسمت توری پرده نور را از خود عبور می دهد و قسمت پارچه ای آن مانع از ورود نور می شود. این ویژگی، نور متعادلی در محیط ایجاد می کند.
  • پرده سان اسکرین: این پرده مدرن اداری، با ایجاد نوری مطلوب در ادارات، یکی از بهترین پرده های اداری مدرن است. مهم ترین ویژگی این پرده اداری، مدیریت حرارت در سرما و گرما، جلوگیری از اشعه فرا بنفش و صرفه جویی در مصرف انرژی است. این پرده های از جنس فایبر گلاس هستند و در برابر نفوذ نور خورشید مقاومت زیادی دارند. به این ترتیب در طول سال ها استفاده، هیچ تغییری در رنگ آنها ایجاد نمی شود.
مطلب مرتبط  نکات کلیدی و مهم برای انتخاب بهترین پرده برای آشپزخانه
پرده مدرن اداری
پرده مدرن اداری

خرید پرده مدرن اداری از مجموعه وراتی

مجموعه وراتی یکی از معتبرترین و متنوع‌ترین تامین‌کنندگان پرده مدرن اداری، پرده هتلی و مسکونی در بازار است. این مجموعه با بیش از دو دهه تجربه در عرصه فرش و پرده، به عنوان یک برند معتبر شناخته شده است.

محصولات این مجموعه شامل انواع پرده مدرن با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع، که به راحتی با سبک‌ها و دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شوند. همچنین، پرده های هتلی این مجموعه با استفاده از مواد با کیفیت بالا و دقت در جزئیات، به هتل‌ها و اقامتگاه‌ها جلوه و شکوه می‌بخشند. همچنین، پرده های مسکونی با طراحی‌های مدرن و کلاسیک، گزینه‌های متنوعی را برای آراستن منازل و اتاق‌ها فراهم می‌کنند.

وراتی به دلیل تعهد به کیفیت، تنوع محصولات و ارائه خدمات حرفه‌ای، از انتخاب ایده‌آل برای خرید پرده مدرن اداری برخوردار است. این مجموعه با داشتن نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم کرده و از آنها حمایت نموده است. همچنین، سفارش آنلاین از طریق وبسایت رسمی مجموعه وراتی نیز امکان‌پذیر است.

جمع بندی

یکی از مهم ترین ویژگی های پرده مدرن اداری، قابلیت تنظیم نور پرده است. این پرده های باید به گونه ای طراحی شوند که بتوان با تنظیم آنها، نور دلخواه را در محیط اداره ایجاد کرد. پرده های اداری باید به راحتی برای شستشو از جای خود جدا شوند. بعضی از پرده های اداری مدرن این قابلیت را دارند تا بدون جدا شدن، در محل نصب خود تمیز شوند. پرده های اداری دبل شید، گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز می شوند.

مطلب مرتبط  پرده مدرن شیک در 1403 از کجا بخریم؟

مجموعه وراتی گروپ، یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع پرده اداری از جمله پرده های مدرن است. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، می توانید شیک ترین پرده های اداری را بخرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *