آشنایی با انواع پرده شرکتی و اداری 2024

آشنایی با انواع پرده شرکتی و اداری 2024

انواع پرده شرکتی یا اداری از مهم ترین عناصر برای داشتن دکوراسیونی شیک و ایجاد فضایی آرام در محیط های اداری هستند. انتخاب سبک، طرح و مدل مناسب پرده اداری، نقش قابل توجهی در روحیه کارمندان و عملکرد بهتر آنها دارد. مهم ترین فاکتور برای خرید و انتخاب پرده اداری، توجه به سبک و استایل دفتر کار است. برای انتخاب بهترین مدل پرده اداری و شرکتی در این مطلب از مجله پرده وراتی همراه ما باشید.

معرفی بهترین مدل های پرده شرکتی

پرده های اداری علاوه بر حفظ حریم شخصی کارکنان، نقش مهمی در کنترل نور و صرفه جویی در مصرف انرژی دارند. در حال حاضر مدل های متنوع و جذابی از پرده های اداری در بازار موجود هستند که موجب شیک شدن محل کار شما می شوند. پرده های اداری مانند گذشته فقط به کرکره ها و پرده های خیلی ساده محدود نمی شوند. آشنایی با انواع پرده شرکتی، کمک بزرگی در انتخاب بهترین پرده به شما می کند.

پرده شرکتی اداری

پرده اداری زبرا

پرده اداری زبرا یکی از شیک ترین و بهترین مدل های پرده اداری است. این پرده به صورت یکی در میان از نوارهای توری و پارچه ای تشکیل شده است. این نوارها به گونه ای کنار هم قرار می گیرند که بهترین نور را در محیط ایجاد کنند. زمانی که نمی خواهید هیچ نوری وارد محیط شود، با قرار دادن لایه های پارچه ای کنار هم، پوشش کاملی ایجاد می شود. پرده شرکتی زبرا یکی از بهترین پرده های اداری برای دفتر کار است و امکان چاپ انواع تصاویر با وضوح بالا روی آن وجود دارد. مهم ترین ویژگی پرده های زبرا، شستشوی راحت این پرده است.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید پرده پانچی پذیرایی

پرده اداری شید

پرده اداری شید، ازمدرن ترین پرده های شرکتی است و تنوع بالایی در طرح و مدل دارد. مدل ساده پرده شید، از یک لایه پارچه یک دست تشکیل شده است و به وسیله زنجیر بالا و پایین می رود. پرده شید سان اسکرین بهترین پرده برای فضاهایی است که می خواهید جلوی نور مستقیم را بگیرید و در عین حال به بیرون دید داشته باشید.

خرید و قیمت پرده اداری شید
پرده شید زرد رنگ مدل VSH45

پرده کرکره

پرده های کرکره ای از قدیمی ترین پرده های شرکتی هستند و با توجه به مقاومت بالایی که دارند، بهترین گزینه برای محیط اداره هستند. این پرده ها به راحتی با فضای اداری ست می شوند و ظاهری مدرن و رسمی به فضا می دهند. پرده های کرکره ای در مدل های فلزی و چوبی طراحی و تولید می شوند و انتخاب آن به دکوراسیون شما بستگی دارد.

انواع پرده شرکتی اداری

پرده سیلوئت

پرده شرکتی سیلوئت شباهت زیادی به پرده زبرا سه بعدی دارد و از طریق بالا رفتن، جمع می شود. این پرده می تواند پوشش مناسبی در محیط اداری ایجاد کند و علاوه بر این قابلیت کم و زیاد کردن نور را دارد. پرده سیلوئت فضای خیلی کمی برای نصب اشغال می کند و شستشوی خیلی راحتی دارد.

پرده اداری سان اسکرین

پرده سان اسکرین از پرده های مدرن اداری محسوب می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای اداری است. پرده شرکتی سان اسکرین به خوبی جلوی ورود نور بیش از اندازه خورشید را می گیرد.

پرده اداری بلک اوت

خرید و قیمت پرده اداری بلک اوت
خرید و قیمت پرده اداری بلک اوت

پرده اداری بلک اوت نوعی از پرده شید است  که  طوری طراحی شده اند که نور خارجی را به طور کامل مسدود کنند. این پرده‌ها برای دفاتری که در آن ارائه‌ها یا کنفرانس‌های ویدئویی برگزار می‌شود، عالی هستند، زیرا محیطی مناسب برای نمایش‌های بصری ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، پرده های بلک اوت می توانند به تنظیم دمای اتاق و کاهش سر و صدای بیرون کمک کنند و بهره وری و راحتی کارمندان را افزایش دهند.

مطلب مرتبط  پرده هازان چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

جمع بندی

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید پرده های اداری باید در نظر گرفت، نحوه کار کردن پرده است. پرده های اداری و شرکتی در دو مدل دستی یا ریموتی در بازار موجود هستند. برای شرکت هایی که خیلی بزرگ نیستند و پرده زیادی ندارند، بهتر است پرده دستی بخرید. در صورتی که شرکت شما بزرگ و با تعداد پرسنل زیاد است، بهتر است پرده شرکتی برقی تهیه کنید.

فروشگاه پرده وراتی با ارائه بهترین و جدیدترین پرده های اداری، بهترین مرکز برای خرید انواع پرده اداری است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *