برای خرید پرده های اداری به این نکات توجه کنید

برای خرید پرده های اداری به این نکات توجه کنید

خرید پرده های اداری را با قیمت مناسب از مجموعه وراتی انجام دهید. منتهی قبل از خرید آنلاین یا حضوری پرده اداری باید به نکات مهمی توجه کنید. برای مثال به به جنس و بافت پرده‌ها توجه کنید. پرده‌های اداری باید از جنسی باشند که به راحتی قابل شستشو و نظافت باشند و همچنین از بافتی مانند پلی‌استر که ضد چروک است، استفاده کنید.

البته این تمام ماجرا نیست، عوامل مهم دیگری وجود دارند که باید در زمان خرید پرده جدید اداری توجه کنید که در این مقاله از مجله وراتی به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید پرده های اداری به این نکات توجه کنید

پرده اداری عنصری مهم در دکوراسیون داخلی فضای کار محسوب می‌شوند. علاوه بر زیبایی، پرده‌ها می‌توانند نقش‌های مختلفی از جمله کنترل نور، حفظ حریم خصوصی و تنظیم دمای محیط را ایفا کنند. حال باید در خرید پرده های اداری به دنبال محصولی باشید که بتواند تمام انتظارات شما را برآورده سازد.

خرید پرده های اداری

انواع پرده های اداری

پرده اداری از انواع مختلفی بر اساس مواد ساخت، طرح و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. از رایج ترین پرده های اداری در بازار میتوان به پرده های عمودی، افقی، زبرا و رولی اشاره کرد. این پرده ها با توجه به ویژگی هایی که دارند از قیمت ها و کارایی منحصر به فردی هم برخوردار هستند. برای مثال پرده عمودی مناسب برای پنجره های بزرگ، کنترل کننده  نور و دید هستند و از تنوع طرح و رنگ بالا برخوردار هستند. در عین حال استفاده از آنها برای فضاهای کوچک پیشنهاد نمی شود.

مطلب مرتبط  معرفی 11 ترکیب رنگی برای ست پرده با کابینت آشپزخانه

پرده اداری شید

خرید و قیمت پرده اداری شید
پرده شید زرد رنگ مدل VSH45

پرده‌های اداری شید، سبک و صاف هستند و به نور طبیعی را فیلتر کردخ حریم خصوصی را را در فضای اداری تضمین مکنند. این پرده ها به صورت رولی و اغلب از چنس پارچه پلی استر تولید میشوند . ان پرده ها اغلب در رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده هستند که مکمل زیبایی‌شناسی اداری مدرن هستند.

پرده اداری بلک اوت

خرید و قیمت پرده اداری بلک اوت
خرید و قیمت پرده اداری بلک اوت

پرده اداری بلک اوت نوعی از پرده شید است  که  طوری طراحی شده اند که نور خارجی را به طور کامل مسدود کنند. این پرده‌ها برای دفاتری که در آن ارائه‌ها یا کنفرانس‌های ویدئویی برگزار می‌شود، عالی هستند، زیرا محیطی مناسب برای نمایش‌های بصری ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، پرده های بلک اوت می توانند به تنظیم دمای اتاق و کاهش سر و صدای بیرون کمک کنند و بهره وری و راحتی کارمندان را افزایش دهند.

پرده های ضد آفتاب اداری یا پرده سان اسکرین

پرده اسکرین مدل VSC06
پرده اسکرین مدل VSC06

انواع پرده اسکرین اداری تعادلی بین حریم خصوصی و نور طبیعی ایجاد می کنند. آنها دارای یک پارچه نیمه شفاف هستند که به نور خورشید اجازه نفوذ می دهد و در عین حال از تابش خیره کننده و اشعه ماوراء بنفش می کاهد. این پرده‌ها برای دفاتر با پنجره‌های بزرگ یا پارتیشن‌های شیشه‌ای مناسب هستند که هم دید و هم از نور شدید خورشید برای ساکنین فراهم می‌کنند.

پرده های اداری پارچه ای

پرده های اداری پارچه ای همه کاره و قابل تنظیم هستند و در پارچه ها، رنگ ها و الگوهای مختلف موجود هستند. آنها ویژگی های عایق و جذب صدا را ارائه می دهند و به فضای کاری ساکت تر و راحت تر کمک می کنند. پرده های پارچه ای می توانند ظرافت و ظرافت را به فضای داخلی اداری اضافه کنند و آنها را به گزینه ای محبوب برای محیط های شرکتی تبدیل کنند.

مطلب مرتبط  چگونه پرده برای دفتر کار انتخاب کنیم

خرید پرده های اداری

اندازه و ابعاد پرده های اداری

قبل از هر چیز، اندازه و ابعاد پنجره‌ها و درب‌ها در اتاق را اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از انتخاب پرده‌هایی با ابعاد مناسب و منطبق با فضای اداری خود اطمینان حاصل کنید. برای فضاهای بزرگ پرده های عمودی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.

جنس و بافت؛ مهم ترین فاکتور در خرید پرده های اداری

انتخاب جنس و بافت مناسب برای پرده اداری به عوامل مختلفی از جمله نوع کاربری اداره، میزان تردد افراد، ابعاد پنجره ها، دکوراسیون داخلی و بودجه شما بستگی دارد. با این حال در زمان خرید پرده های اداری به جنس و بافت پرده‌ها توجه کنید. پرده‌های اداری باید از جنسی باشند که به راحتی قابل شستشو و نظافت باشند و همچنین از بافتی مانند پلی‌استر که ضد چروک است، استفاده کنید.

رنگ و طرح

انتخاب رنگ و طرح مناسب برای پرده های اداری می تواند به زیبایی، کارایی و ایجاد فضایی دلنشین در محیط کار شما کمک کند.رنگ و طرح پرده‌ها باید با سبک و دکوراسیون کلی فضای اداری هماهنگ باشد. رنگ‌های ملایم و طرح‌های ساده برای اتاق‌های اداری مناسب‌تر هستند. این نوع طرح ها طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهند و معمولا با هر دکوراسیونی هم هماهنگ می شوند.

خرید پرده های اداری

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی در محیط کار، به خصوص برای اداراتی که با اطلاعات حساس سر و کار دارند، بسیار مهم است. پرده های اداری می توانند نقش مهمی در حفظ حریم خصوصی ایفا کنند. پرده‌های اداری باید حریم خصوصی کارمندان را حفظ کنند. بنابراین از پرده‌هایی با ضخامت مناسب که قابلیت مسدود کردن دید از بیرون را دارند، استفاده کنید.

مطلب مرتبط  چگونه پرده اداری مناسب فضای کار خود را انتخاب کنیم؟

قابلیت کنترل نور

پرده‌هایی که قابلیت کنترل نور را دارند می‌توانند محیط کاری را بهبود ببخشند. انتخاب پرده‌هایی که به راحتی قابل کنترل و تنظیم نور هستند، می‌تواند به افراد در اداره کمک کند تا در طول روز از نور مناسبی برخوردار باشند. هرکدام از پرده های اداری دارای قابلیت کنترل نور متفاوتی هستند. برای مثال پرده های عمودی، برای پنجره های بزرگ و اداراتی که به نور طبیعی بیشتری نیاز دارند، مناسب هستند و می توانند نور را به طور کامل یا جزئی کنترل کنند.

نتیجه‌گیری

با توجه به نکات فوق، انتخاب و خرید پرده‌های اداری می‌تواند به بهبود شرایط کاری و ایجاد یک محیط کاری مناسب و راحت برای کارمندان کمک کند. با رعایت اندازه، جنس، رنگ و قابلیت‌های مهم دیگر، می‌توانید پرده‌هایی را که بهترین مناسبت را برای فضای اداری خود دارند، انتخاب کنید.

با مراجعه به سایت وراتی میتوانید خرید پرده اداری را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام دهید. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه انتخاب پرده ها به خوبی توانسته است، رضایت مخاطبان را جلب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *