خرید و قیمت شید اداری | 12 مدل مدرن 2024

خرید و قیمت شید اداری | 12 مدل مدرن 2024

پرده اداری شید، نوعی پرده عمودی است که از جنس پارچه، آلومینیوم یا چوب ساخته می‌شود و برای تنظیم نور ورودی به فضای اداری کاربرد دارد. این پرده‌ها به دلیل سادگی، زیبایی و کارایی بالا، به یکی از محبوب‌ترین انواع پرده در محیط‌های اداری تبدیل شده‌اند. محبوبیت فراوان این پرده ها سبب شده که هر کدام از انواع آنها قیمت های متفاوتی در بازار داشته باشند.

امروز در وراتی کنارتان هستیم تا بیشتر درباره پرده شید اداری صحبت کنیم و مطالب مفیدی را راجع به ویژگی ها، انواع، نحوه خرید و محدوده قیمت شید اداری در اختیارتان بگذاریم.

ویژگی‌های پرده اداری شید

قیمت شید اداری در مقایسه با انواع پرده، مانند پرده زبرا یا پرده کلاسیک مناسب می باشد و میتواند قابلیت های متنوع زیادی را در اختیارتان بگذارد که ما در زیر به گوشه ای از آنها اشاره کرده ایم.

خرید پرده شید مشکی رنگ مدل VSH07

پرده شید مشکی رنگ مدل VSH07

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید کد VSH50

پرده شید سفید رنگ مدل VSH50

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید کد VSH15

پرده شید سفید رنگ مدل VSH15

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان

تنظیم نور

پرده‌های شید می‌توانند نور ورودی به محیط را به طور کامل مسدود کرده و یا به طور جزئی فیلتر کنند. این امر به شما امکان می‌دهد تا میزان نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید و از خیرگی و تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید. این امر سبب شده تا از استفاده دستگاه تهویه و مطبوع کننده هوا نیز صرفه جویی شود

کنترل گرما

پرده‌های شید با ایجاد سایه، به خنک نگه داشتن فضای اداری در تابستان و گرم نگه داشتن آن در زمستان کمک می‌کنند. این امر می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی شود و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند که می‌توانند به زیبایی دکوراسیون اداری شما بیفزایند.

مطلب مرتبط  پرده بلک اوت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

حفظ حریم خصوصی

پرده‌های شید می‌توانند دید به داخل فضای اداری را محدود کرده و حریم خصوصی افراد را حفظ کنند آنها به راحتی نصب و جمع‌آوری می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از ریموت یا موتور برقی کنترل کرد. این پرده ها در فضای اداره کاربرد وسیعی دارند و به آرامش کارکنان کمک زیادی می کنند.

پرده شید کد VSH22

پرده شید مدل VSH22

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید کد VSH12

پرده شید مدل VSH12

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید مدل VSH34

پرده شید مدل VSH34

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان

انواع پرده اداری شید

به صورت کلی پرده اداری شید به سه دسته تقسیم می شود که در زیر برایتان آورده ایم:

  • پرده شید رول‌آپ: این نوع پرده به صورت رول جمع می‌شود و به راحتی نصب و جمع‌آوری می‌شود
  • پرده شید زبرا: این نوع پرده ترکیبی از پارچه و توری است که به شما امکان می‌دهد تا میزان نور ورودی را به طور دقیق تنظیم کنید.
  • پرده شید رول دوبل: ک به نام‌های پرده دومکانیزم، پرده شب و روز، پرده دبل رول یا پرده دبل شید نیز شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین انواع پرده‌های مدرن است. قیمت پرده شید رول دوبل بالاتر از سایر انواع است.
  • پرده شید دوم استر: این نوع پرده دارای دو لایه پارچه است که عایق حرارت و صدا بهتری دارد.

نکات مهم در خرید پرده اداری شید

انتخاب نوع و جنس پرده اداری شید به عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی، نیازهای شما و نوع دکوراسیون اداریتان بستگی دارد. قبل از انتخاب پرده، میزان نور مورد نیاز را در نظر بگیرید. اگر به نور طبیعی زیادی نیاز دارید، پرده‌های شید زبرا یا پرده‌های شید با ضخامت کم را انتخاب کنید.همچنین اگر در محیط اداری شلوغی کار می‌کنید و نیاز به عایق صدا دارید، پرده‌های شید دوم استر را انتخاب کنید.در نهایت پرده شید را باید به گونه ای انتخاب کنید که با دکوراسیون اداری هماهنگ شود.

مطلب مرتبط  چگونه پرده اداری مناسب فضای کار خود را انتخاب کنیم؟
پرده شید کرم رنگ مدل VSH37

پرده شید کرم رنگ مدل VSH37

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید کد VSH09

پرده شید مدل VSH09

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید مدل VSH30

پرده شید مدل VSH30

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان

عوامل موثر بر محدوده قیمت شید اداری

شیدهای پارچه‌ای رایج‌ترین نوع هستند و در طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها موجودند. قیمت پرده اداری شید از نوع پارچه، ضخامت و کیفیت آن بستگی دارد. پرده‌های پارچه‌ای ضخیم‌تر و باکیفیت‌تر، قیمت بالاتری دارند. از دیگر عوامل موثر در این زمینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع و کارایی

شید رول‌آپ ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع است و به راحتی نصب و جمع‌آوری می‌شود. قیمت آن نسبت به سایر انواع شید ارزان‌تر است. قیمت انواع دیگر از جمله شید زبرا و شید دوم استر به علت ضخامت بالا و کارایی بیشتری که دارند در مقایسه با شید رول آپ بالاتر است.

اعتبار برند

برندهای مختلف شید اداری با توجه به کیفیت مواد، خدمات پس از فروش و اعتبار برند، قیمت‌های متفاوتی دارند. برندهای معروف‌تر معمولا قیمت‌های بالاتری ارائه می‌کنند. می‌توانید با جستجو در اینترنت، نمونه‌هایی از پرده‌های شید اداری را در برندهای معتبرمشاهده کنید و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

پرده شید کد VSH47

پرده شید سبز رنگ مدل VSH47

شروع قیمت از 350.000 تومان
پرده شید مدل VSH08 | گروه وراتی

پرده شید مدل VSH08

شروع قیمت از 350.000 تومان
پرده شید کد VSH13

پرده شید آبی رنگ مدل VSH13

شروع قیمت از 350.000 تومان

 آپشن‌ها و قابلیت های پرده

استفاده از موتور برقی برای جمع‌آوری و باز کردن پرده، قیمت شید اداری را افزایش می‌دهد.همچنین ریموت کنترل برای سهولت استفاده از پرده، به صورت آپشنال ارائه می‌شود و قیمت پرده را کمی افزایش می‌دهد. هرچه سایز پرده بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب کودک

جمع‌بندی

پرده‌های اداری شید، انتخابی ایده‌آل برای تنظیم نور، کنترل گرما، حفظ حریم خصوصی و زیبایی دکوراسیون در محیط‌های اداری هستند. با توجه به مزایا مختلف این نوع پرده، می‌توانید با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه خود، بهترین نوع را برای فضای اداریتان انتخاب کنید.

شما میتوانید انواع پرده اداری را در سبک ها و شکل های متنوع از گروه وراتی در ایده آل ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *