18 مدل پرده پارچه ای شیک که دکوراسیون را متحول می کنند

مدل پرده پارچه ای شیک که دکوراسیون را متحول می کنند

پرده های یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون داخلی در فضای اداری و خانگی هستند و نقش مهمی در جذابیت دکوراسیون دارند. انواع پرده پارچه ای شیک با طراحی خاص و رنگ های زیبایشان، فضایی شیک و چشم نواز ایجاد می کنند. پرده های پارچه ای از قدیم تا به امروز یکی از پرطرفدارترین و بهترین پرده ها برای دکوراسیون داخلی بوده اند. برای آشنایی با شیک ترین پرده های پارچه ای و همچنین بهترین پارچه ها برای دوخت پرده، در این مطلب از پرده وراتی همراه ما باشید.

مزیت نصب پرده های پارچه ای شیک در دکوراسیون داخلی

با نصب انواع پرده پارچه ای شیک در سالن پذیرایی، جذابیت سالن پذیرایی شما تا چند برابر افزایش می کند. با توجه با این که پرده های پارچه ای، دارای انعطاف پذیری خیلی بالایی هستند، نظافت و شستشوی آنها خیلی راحت است. در ادامه با سایر ویژگی های پرده های پارچه ای آشنا می شویم.

مدل پرده پارچه ای شیک

  • پرده های پارچه ای به ویژه پرده های ضخیم تر، مانع از هدر رفتن انرژی گرما در روزهای سرد می شوند. این پرده ها در حقیقت عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرما هستند.
  • طرح و رنگ متنوع و جذاب پرده های پارچه ای شیک، به راحتی با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک هماهنگ می شود.
  • انواع پرده پارچه ای که با پارچه های ضخیم مثل مخمل دوخته می شوند، به خوبی جلوی ورود نور را می گیرند. پرده های مخملی در حقیقت عایق بسیار خوبی برای نور هستند و بهترین انتخاب برای فضاهای پرنور محسوب می شوند.
  • انواع پرده پارچه ای شیک و مدرن با پارچه های عالی، نقش قابل توجهی در ایجاد یک فضای خصوصی دارند.

معرفی بهترین پارچه پرده ای

پرده های پارچه ای را می توان با توجه به جنس پارچه، طرح و رنگ آن در دسته بندی متنوعی قرار داد. بیشتر پرده های پارچه ای شیک از الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم و کتان تولید می شوند. پارچه هایی با الیاف طبیعی، در برابر نور خورشید مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی دهند. بعضی از پرده های پارچه ای از الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی استر و پلی پروپلین تولید می شوند. این پارچه ها در مقایسه با پارچه های الیاف طبیعی قیمت کمتر ولی طرح و رنگ بیشتری دارند. در ادامه محبوب ترین پارچه ها برای پرده را معرفی می کنیم.

مطلب مرتبط  8 مدل پرده اداری جدید 2024
پرده پارچه ای مدل AMANOS

AMANOS

پرده پارچه ای مدل BOLKAR

BOLKAR

پرده پارچه ای مدل GEREDE

GEREDE

پرده پارچه ای مدل KIRMAN COMBIN

KIRMAN COMBIN

پرده پارچه ای مدل ALADRA

ALADRA

پرده پارچه ای مدل UZENGI

UZENGI

  • پارچه کتان: پرده های کتان را می توان به عنوان یکی از بهترین پرده های پارچه ای شیک معرفی کرد. پرده های کتان با توجه به داشتن ظاهر زیبا و طرح و رنگ متنوع، در بیشتر محیط ها قابل نصب هستند.
  • پارچه ابریشم: پرده هایی با پارچه ابریشم طبیعی، یکی از زیباترین و گران قیمت ترین پرده ها محسوب می شوند. پرده های ابریشمی بهترین انتخاب برای سالن پذیرایی هستند.
  • پارچه مخمل: پرده های مخملی بهترین نوع پرده برای کنترل نور و نفوذ گرما و سرما هستند. انواع پرده پارچه ای شیک با پارچه مخمل یکی از بهترین جنس پرده برای دکوراسیون کلاسیک هستند.

سایر پارچه های پرده ای شامل این موارد می شوند.

  • پارچه حریر
  • پارچه ساتن
  • پارچه ریون
  • پارچه وال
  • پارچه پلی استر
  • پرده تور

مدل پرده پارچه ای شیک

پرده پارچه ای شیک و مدرن برای پذیرایی

پرده پارچه‌ای شیک و مدرن می‌تواند جلوه‌ای زیبا و ارتباطی بین دکوراسیون و فضای پذیرایی شما ایجاد کند. با انتخاب رنگ‌ها، الگوها و مواد مناسب، این پرده‌ها به شیوه‌ای متفاوت و شیک، زیبایی و سلیقه خاصی را به فضا اضافه می‌کنند.

پرده‌های پارچه‌ای مدرن، از جمله گزینه‌هایی هستند که به راحتی با سبک‌های دیگر دکوراسیون مطابقت داده می‌شوند. از الگوهای ساده و مینیمالیستی تا الگوهای پر رنگ و جذاب، این پرده‌ها متنوع هستند و می‌توانند به شیوه‌ای شگفت‌انگیز زیبایی به فضای پذیرایی شما ببخشند. همچنین، پرده‌های پارچه‌ای مدرن با انتخاب مواد با کیفیت و دوام، به پایداری و عمر طولانی‌تر خود افزوده و در برابر عوامل خارجی مقاومت می‌کنند.

مطلب مرتبط  نکات مهم در انتخاب پرده مدرن اتاق خواب

به‌طور کلی، پرده‌های پارچه‌ای شیک و مدرن نه تنها جلوه‌ای زیبا به فضای پذیرایی می‌بخشند، بلکه به دلیل تنوع طرح و رنگ، انعطاف‌پذیری در استفاده و ترکیب با دیگر عناصر دکوراتیو نیز دارند.

پرده پارچه ای مدل UNION

TOROS

پرده پارچه ای مدل GEREDE

GEREDE

پرده پارچه ای مدل LIKYA

LIKYA

پرده پارچه ای مدل URAL

URAL

پرده پارچه ای مدل ARENA LUX | گروه وراتی

ARENA LUX

پرده پارچه ای مدل FETHIYE REYE

FETHIYE REYE

انتخاب پرده پارچه ای مدرن اتاق خواب

انتخاب پرده پارچه‌ای مدرن برای اتاق خواب می‌تواند جلوه‌ای زیبا و آرامش‌بخش به فضای خواب شما ببخشد. با انتخاب الگوها، رنگ‌ها و مواد مناسب، این پرده‌ها به شیوه‌ای متفاوت و شیک، زیبایی و آرامشی خاص را به اتاق خواب شما اضافه می‌کنند.

پرده‌های پارچه‌ای مدرن، معمولاً از مواد نرم و با کیفیتی تهیه می‌شوند که نور خورشید را به‌طور مناسبی فیلتر می‌کنند و از نفوذ بیش‌ازحد نور جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، با انتخاب الگوها و رنگ‌های آرامش‌بخش، می‌توانند به ایجاد یک اتمسفر آرام و دلپذیر در اتاق خواب کمک کنند. از الگوهای ساده و مینیمالیستی تا الگوهای با طرحات هنری و جذاب، این پرده‌ها به شیوه‌ای منحصربه‌فرد، زیبایی به فضای خواب شما می‌بخشند.

با انتخاب پرده پارچه‌ای شیک و مدرن برای اتاق خواب، همچنین می‌توانید به اتاق خواب خود یک لمسه شخصیتی بدهید و با مطابقت الگوها و رنگ‌ها با دیگر عناصر دکوراتیو، اتاق خوابی زیبا و مطابق با سلیقه شما را خلق کنید.

مدل پرده پارچه ای شیک

از کجا پرده پارچه ای شیک اداری بخریم؟

برای خرید پرده اداری پارچه ای مدرن و شیک، بهترین راه انتخاب فروشگاه‌های معتبر و متخصص در این زمینه است. یکی از گزینه‌های معتبر در این زمینه فروشگاه پرده وراتی است که محصولات با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد.

فروشگاه پرده وراتی دارای مجموعه‌ای وسیع از پرده‌های پارچه‌ای شیک اداری است که مناسب برای هر نوع فضای اداری و تجاری می‌باشد. این فروشگاه به مشتریان خود انواعی از پارچه‌های با کیفیت، طرح‌های مدرن و رنگ‌های زیبا را ارائه می‌دهد که متناسب با سلیقه و نیازهای مختلف مشتریان هستند.

مطلب مرتبط  چه زمان از پنجره بدون پرده استفاده کنیم؟

همچنین، فروشگاه پرده وراتی به دلیل سابقه موفق و اعتماد مشتریان، به عنوان یکی از بهترین منابع برای خرید پرده پارچه‌ای شیک اداری شناخته می‌شود. با توجه به کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش قابل اعتماد و قیمت‌های رقابتی، مشتریان می‌توانند از این فروشگاه با اطمینان خرید کنند و پرده‌هایی با استایل مدرن و شیک را برای فضاهای اداری خود انتخاب کنند.

پرده پارچه ای مدل RODNEY PLAIN | گروه وراتی

RODNEY PLAIN

SIMENA

پرده پارچه ای مدل KORENT | گروه وراتی

KORENT

پرده پارچه ای مدل RODNEY | گروه وراتی

RODNEY

پرده پارچه ای مدل arena_easy | گروه وراتی

ARENA EASY

پرده پارچه ای مدل LYMRA | گروه وراتی

LYMRA

قیمت پرده پارچه ای مدرن

قیمت پرده پارچه‌ای مدرن معمولاً به عواملی از قبیل ابعاد، نوع پارچه، طرح و الگو، کیفیت ساخت، و مارک بستگی دارد. در بازار، قیمت‌های مختلفی برای این پرده‌ها وجود دارد که از پرده‌های ارزان قیمت با کیفیت متوسط تا پرده‌های با کیفیت بالا و قیمت‌های بیشتر متفاوت است.

قیمت پرده پارچه‌ای مدرن معمولاً بر اساس متراژ، جنس پارچه، و سطح پرداخت به کارگران و محصولات مورد استفاده در تولید تعیین می‌شود. پرده‌هایی با جنس پارچه با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند، اما این پرده‌ها به دلیل دوام و مقاومت بیشتر خود، به مدت زمان بیشتری خدمت می‌کنند و در نتیجه ارزش بیشتری دارند. علاوه بر این، خرید از برند معتبر نیز ممکن است به افزایش قیمت این پرده‌ها کمک کند. از این رو، قبل از خرید، مقایسه قیمت و کیفیت محصولات از فروشگاه‌ها و برندهای مختلف توصیه می‌شود.

جمع بندی

تنوع بالای پرده های پارچه ای شیک و مدرن در طرح و رنگ تا حدی زیاد است که ممکن است در انتخاب پرده مردد شوید. بهتر است قبل از خرید پرده پارچه ای، به فاکتورهایی همچون سبک دکوراسیون، طرح و رنگ مبلمان، رنگ دیوارها و سایر جزئیات توجه کنید. به این ترتیب می توانید پرده ای شیک متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

برای خرید شیک ترین و جدید ترین پرده های پارچه ای ، به وبسایت فروشگاه پرده وراتی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *