همه چیز درباره پرده اداری زبرا

همه چیز درباره پرده اداری زبرا

پرده اداری زبرا یکی از مدرن ترین پرده های اداری برای کنترل نور، حفظ حریم شخصی و پوشش پنجره ها در فضای کار است. به طور کلی پرده ها، قسمت مهمی از طراحی داخلی فضای اداری هستند که علاوه بر داشتن کارکردهای متعدد، موجب زیباتر شدن محیط می شوند. در حال حاضر پرده های زبرا با عملکرد بی نظیر و طراحی خاصشان، جایگزین مناسبی به جای پرده های معمولی و قدیمی هستند. در این مطلب از پرده وراتی به نکات مهم و کلیدی در مورد این پرده و ویژگی های مهم آن اشاره می کنیم.

ساختار پرده اداری زبرا به چه صورت است

یکی از مدرن ترین پرده های موجود در بازار، پرده زبرا است که به طور یکی در میان متشکل از لایه های تور و پارچه است. نوارهای پرده اداری زبرا به صورت موازی و افقی پشت هم قرار می گیرند و ظاهری راه راه ایجاد می کنند. وجود لایه های متناوب شفاف و تیره در این پرده موجب شده تا ورود نور را به خوبی کنترل کند. مهم ترین قابلیت پرده های زبرا این است که به شما اجازه می دهند میزان نور وارد شده به محیط را طبق نیاز خود تنظیم کنید. این پرده با پخش نور به صورت سایه و روشن، روشنایی ملایم و یکنواختی در محیط ایجاد می کند.

پرده اداری زبرا

اگر نمی خواهید هیچ نوری وارد محیط شود، می توانید با قرار دادن لایه های پارچه و تور روی هم، حالت پرده را تغییر دهید. به این ترتیب، کوچک ترین نوری به محیط وارد نمی شود و به خاطر تاریکی حریم خصوصی شما حفظ می شود. پرده اداری زبرا، مجهز به سیستم بالا رونده است و به طورت دستی یا اتوماتیک بالا و پایین می رود. شما می توانید این پرده را به طور کامل در بالا جمع کنید و از نور بهره ببرید.

مطلب مرتبط  10 نکته طلایی برای انتخاب پرده اتاق خواب مدرن

مهم ترین دلایل برای خرید پرده زبرا برای محیط اداری

پرده های اداری زبرا از جدیدترین نمونه های پرده وارداتی هستند که برای ساخت آنها از جدید ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. این پرده های شیک، نقش قابل توجهی در دکوراسیون اداری دارند. در ادامه مزیت های خرید این پرده را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • پرده های زبرا از پارچه های پلی استر که دوام زیادی دارند، تولید می شوند و به همین دلیل در برابر حریق مقاوم هستند.
  • پرده های زبرا به خاطر تنوع بالایی که در رنگ و طرح دارند، در همه فضاهای اداری قابل استفاده هستند.
  • مهم ترین ویژگی انواع پرده اداری زبرا این است که به آسانی تمیز می شوند. با توجه به این که جنس این پرده ضد الکتریسیته ساکن است، گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کند. یکی از متداول ترین روش ها برای شستشوی این پرده، استفاده از بخار شور است.
  • پارچه ای که برای تولید پرده های اداری زبرا استفاده می شود، دو لایه است و به این ترتیب این پرده ها عایق خوبی هستند. پرده های زبرا در روزهای سرد سال، اجازه ورود سرما به محیط را نمی دهند و در تابستان مانع از ورود گرما می شوند.

پرده اداری زبرا

قیمت و خرید پرده اداری مدل زبرا

پرده‌ اداری مدل زبرا یکی از گزینه‌های محبوب برای دفاتر و محیط‌های کاری هستند. این پرده‌ها از ترکیب پارچه و تور ساخته شده‌اند و به دلیل قابلیت تنظیم نور، ظاهر زیبا و مدرن، و نصب آسان، انتخابی عالی برای فضای اداری محسوب می‌شوند. قیمت پرده‌های زبرا بسته به اندازه، جنس و کیفیت پارچه می‌تواند متفاوت باشد..

مطلب مرتبط  انتخاب پرده برای دیوار آبی رنگ

برای خرید پرده‌ اداری، مجموعه وراتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مجموعه با ارائه‌ی گستره‌ای وسیع از پرده‌های زبرا با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی، می‌تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. علاوه بر این، وراتی خدمات مشاوره و نصب را نیز ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که پرده‌های خریداری شده به بهترین نحو ممکن در محل نصب شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه‌ها، می‌توانید به وب‌سایت مجموعه وراتی مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

جمع بندی

پرده های اداری زبرا در طرح ها و رنگ های مختلفی برای فضای اداری تولید می شوند و باید متناسب با دکوراسیون اداری انتخاب شوند. پرده زبرا ساده، یکی از متداول ترین پرده های زبرا برای فضاهای اداری است و متشکل از لایه های پارچه ساده و تک رنگ است. این پرده، تنوع رنگی زیادی دارد و بهترین انتخاب برای فضاهای اداری است.

اگر قصد خرید یک پرده شیک و خاص برای محل کار خود را دارید، حتماً سری به فروشگاه پرده وراتی بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *