معرفی 13 رنگ پرده مناسب دیوار بژ

معرفی 13 رنگ پرده مناسب دیوار بژ | گروه پرده وراتی

چه به خانه‌ای جدید با دیوارهایی به رنگ بژ نقل مکان کرده باشید و چه به ‌طورکلی از ظاهر روشن و جذاب رنگ بژ لذت می‌برید، بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی خود راه‌هایی، برای ترکیب رنگی پرده و دیوار بژ و تطبیق آن با سایر لوازم خانه پیدا کنید. خوشبختانه رنگ‌های خنثی مانند: رنگ بژ تقریباً با هر رنگی خوب به نظر می‌رسند؛ اما برخی از رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ بژ بهتر از بقیه هستند. همان‌طور که گفته شد یکی از ترکیب‌هایی که ممکن است در نظر بگیرید انتخاب پرده مناسب دیوار بژ است؛ چراکه گزینه‌های زیادی برای تطبیق پرده‌ها با دیوارهای بژ وجود دارند و می‌توانند بسیار زیبا به نظر برسند.

بهترین ترکیب‌های پرده‌های رنگی و طرح‌دار برای دیوارهای بژ

  1. سفید

پرده‌ای که با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و تقریباً در هر اتاقی زیبا به نظر می‌رسد، پرده سفید است. این نوع پرده موجب می‌شود، حتی اتاقی با دیوارهای بژ پرنور و درخشان به نظر برسد. به علاوه برای این‌که این پرده طراحی خانه شما را متحول کند، یک میله پرده با روکش برنزی می‌تواند ترکیب فوق‌العاده‌ای بسازد. در نهایت توجه کنید که رنگ دیوار بژ و پرده‌های سفید تضاد خوبی دارند و جذابیت طراحی را دوچندان می‌کنند.

پرده رنگ سفید | گروه پرده وراتی

  1. آبی تیره با طرح گل

برای این‌که فضای خانه خود را کمی از یک‌رنگی خارج کنید می‌توانید از جادوی طیف رنگ آبی بهره ببرید. به ‌طور مثال: پرده‌های گل‌دار آبی تیره می‌توانند گزینه خوبی برای پرده مناسب دیوار بژ در نظر گرفته شوند. از طرفی این الگو تنوع رنگی را به اتاق هدیه می‌دهد؛ اما موجب شلوغ شدن آن نمی‌شود. برای داشتن ظاهری شیک چند رنگ گرم دیگر مانند طلایی یا زرد خردلی را نیز به اتاق اضافه کنید.

  1. سفید حریر

دیوارهای بژ از نظر میزان روشنایی به‌تنهایی با یک اتاق با دیوارهای روشن برابری نمی‌کنند. همچنین بسته به منطقه اتاق ممکن است نور خورشید در اتاق زیاد نباشد؛ از این ‌رو پرده‌های تیره می‌توانند موجب شوند که اتاق دلگیر به نظر برسد. پس در راستای تغییر فضای خانه پرده‌های سفید حریر گزینه خوبی برای چنین بخشی از خانه محسوب می‌شوند. آن‌ها با دیوارهای بژ ترکیبی خاص می‌سازند و نور خورشید را بهتر منعکس می‌کنند.

مطلب مرتبط  علت محبوبیت پرده تیره در دکوراسیون | کاربردها

پرده رنگ سفید حریر | گروه پرده وراتی

  1. لینن طبیعی

پرده‌های لینن طبیعی با دیوارهای بژ هارمونی جذابی ایجاد می‌کنند؛ زیرا بافت درشتی که این نوع پرده دارد کاملا نچرال و طبیعی است و حس سادگی را منتقل می‌کند. علاوه بر این پرده لنین طبیعی به علت وجود طیفی از رنگ سفید به شما این امکان را می‌دهد که بقیه اتاق را با رنگ‌های متنوع و بدون نگرانی برای هماهنگی با سایر دکوراسیون خانه انتخاب کنید.

پرده لینن طبیعی | گروه پرده وراتی

  1. شرابی

اگر اتاق شما در منطقه‌ای قرار دارد که در معرض نور زیاد است، رنگ شرابی یکی از زیباترین رنگ‌های پرده برای آن به منظور هماهنگی با دیوارهای بژ محسوب می‌شود. رنگ شرابی برای فردی که علاقه دارد اتاق خود را با رنگ‌های پاییزی تزئین کند یک گزینه عالی به‌ حساب می‌آید.

پرده رنگ شرابی | گروه پرده وراتی

  1. بنفش

شاید رنگ بنفش اولین رنگی نباشد که برای پرده‌های اتاقی با دیوارهای بژ به ذهن می‌رسد؛ اما توصیه می‌کنیم این رنگ را هم در نظر داشته باشید. چراکه ترکیب رنگ بنفش با بژ می‌تواند همان ترکیب رنگی باشد که تا سال‌ها جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. در عین حال یک ترکیب باظرافت از رنگ بژ را در محیط به تصویر می‌کشد و فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند.

پرده رنگ بنفش | گروه پرده وراتی

  1. کرباسی

اگر زیبایی زندگی روستایی برای شما جذاب است برخی از پرده‌های کرباسی رنگ در مقابل دیوار بژ می‌توانند این فضا را برای شما تداعی کنند. همچنین سایه تیره از رنگ کرباسی در مقابل رنگ بژ زیبایی متفاوتی دارد. همچنین برای این‌که طراحی دکوراسیون خارق‌العاده‌ای داشته باشید می‌توانید چند تابلو و گیاهان آپارتمانی را به بخشی که در نظر دارید اضافه کنید.

  1. پرده دارای نوار ظریف

در حالی ‌که ممکن است پرده‌های دارای نوار ظریف کلاسیک باشند و یا برای برخی افراد خسته‌کننده به نظر برسند شما می‌توانید با استفاده از پرده‌هایی با این الگو جذابیت خاصی را به خانه خود اضافه کنید. نوارهای ظریف بدون پیچیده کردن فضای خانه موجب برجسته شدن طراحی پنجره‌ها می‌شوند.

  1. خاکستری زغالی

انتخاب رنگ پرده خاکستری زغالی یک رنگ محبوب در طراحی دکوراسیون خانه است و شما می‌توانید از قرار دادن این رنگ در کنار دیوارهای بژ ترکیبی فوق‌العاده بسازید. به ‌طور مثال مجموعه‌ای از رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، سفید و بژ باعث می‌شوند همه‌چیز واقعاً مدرن و شیک به نظر برسد.

  1. سبز سیج

برای ایجاد طیف رنگی کمی روشن‌تر سبز سیج با رنگ بژ ترکیبی باورنکردنی می‌سازد. در واقع سایه‌ای از رنگ‌های پاستلی روشنایی بیشتری به اتاق اضافه می‌کند. به عنوان مثال: رنگ‌های مکمل دیگر مانند آبی روشن یا سفید روشن نیز برای این طراحی مناسب تلقی می‌شوند. لازم به ذکر است که اگر به استایل بوهو علاقمند هستید در این فضا می‌توانید از مکرومه و یا گیاهان طبیعی هم بهره ببرید.

مطلب مرتبط  بررسی پرده مناسب برای انواع پنجره ها

پرده رنگ سبز سیج | گروه پرده وراتی

  1. آبی تیره

آبی تیره یکی از آن رنگ‌هایی است که تقریباً با هر چیزی از جمله دیوارهای بژ به ‌خوبی هماهنگ می‌شود؛ بنابراین پرده‌های آبی تیره برای سازگاری با دیوارهای بژ یک انتخاب مطمئن هستند. اگر پرده‌های آبی، سرمه‌ای یک دست را برای اتاق خود انتخاب کردید، سعی کنید با استفاده از اثاثیه با رنگ سفید طراحی دکوراسیون داخلی را متعادل نمایید.

پرده رنگ آبی تیره | گروه پرده وراتی

  1. مشکی

اگر از طرفداران سبک دکوراسیون رنگ‌های متضاد هستید، پرده‌های مشکی در مقابل دیوارهای بژ روشن می‌توانند. برای شما ترکیبی چشم‌نواز ایجاد کنند؛ اما برای انجام این کار مطمئن شوید که از رنگ‌های ملایم‌تر برای سایر لوازم مانند: صندلی آبی روشن بهره برده‌اید. همچنین گیاهان سبز روشن نیز به ایجاد یک فضای دنج و گرم کمک می‌کنند.

پرده رنگ مشکی | گروه پرده وراتی

  1. آبی روشن

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای ترکیب رنگی پرده و دیوار بژ، رنگ آبی روشن است. همان‌طور که می‌دانید رنگ آبی روشن ظاهری متناسب و آرامش‌بخش را برای ساکنین ایجاد می‌کند و با به کار بردن آن شما می‌توانید با استفاده از لوازم و اثاثیه سفید جذابیت اتاق خود را چند برابر کنید.

جمع‌بندی

تزئین خانه و طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. علاوه بر انتخاب رنگ پرده، مبلمان و لوازم متناسب با سبک خانه شما بایستی برایتان کاری لذت‌بخش باشد.

به عنوان مثال: اگر دیوارهای اتاق شما به رنگ بژ است نباید به خاطر مواردی مانند: پیدا کردن ترکیب رنگی پرده و دیوار بژ نگرانی داشته باشید. چرا که رنگ بژ یک رنگ خنثی است؛ به این معنی که تقریباً هر رنگی می‌تواند با آن ترکیب خوبی بسازد. بنابراین لازم نیست در انتخاب خود احساس محدودیت کنید. در نهایت شما با استفاده از ترکیب‌های ذکرشده و مشورت مشاورین مجرب گروه وراتی می‌توانید بهترین ترکیب پرده مدرن را برگزینید.

مطلب مرتبط  معرفی 12 ترکیب رنگی پرده مناسب دیوار خاکستری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *