خرید پرده مدرن در تهران | کیفیت تضمینی مدلهای 2024

خرید پرده مدرن در تهران -کیفیت تضمینی مدلهای 2024

خرید پرده مدرن در تهران با قیمت مناسب از فروشگاه وراتی امکان پذیر است. قبل از انتخاب و خرید پرده مدرن باید به ابعاد، ضخامت، طرح، جنس و … توجه کنید. پرده های مدرن برای فضاهایی با دکوراسیون ساده و شیک، بهترین انتخاب هستند.

در این مقاله ضمن شناخت انواع پرده های مدرن، با مدل های جدید 2024 آشنا خواهیم شد و در پایان درباره نکات مهم در زمان خرید و قیمت آنها صحبت خواهیم کرد. برای  داشتن تجربه ای منحصر به فرد تا انتهای این مطلب از وراتی با ما همراه باشید.

انواع پرده مدرن در تهران

پرده‌های مدرن در انواع مختلفی مانند پرده زبرا، پرده شید، پرده رولی، پرده پانچ، پرده اتوماتیک و … تولید می‌شوند. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • پرده زبرا: پرده زبرا، یکی از محبوب‌ترین نوع پرده‌های مدرن است. این نوع پرده، از دو لایه پارچه نازک و ضخیم ساخته شده است که به صورت افقی روی هم قرار می‌گیرند. با تنظیم زاویه این لایه‌ها، می‌توانید میزان نور ورودی به منزل را کنترل کنید.
  • پرده شید: پرده شید، نوعی پرده ساده و شیک است که به صورت عمودی بالا و پایین می‌شود. این نوع پرده، در جنس‌های مختلفی مانند پارچه، بامبو و … تولید می‌شود.
  • پرده رولی: پرده رولی، نوعی پرده مکانیزه است که با استفاده از ریموت کنترل بالا و پایین می‌شود. این نوع پرده، برای مکان‌هایی که نیاز به تنظیم دقیق نور دارند، مانند اتاق خواب، مناسب است.
  • پرده پانچ: پرده پانچ، نوعی پرده ساده و شیک است که با حلقه‌هایی به میله پرده متصل می‌شود. این نوع پرده، برای ایجاد فضایی دنج و صمیمی در منزل مناسب است.
  • پرده اتوماتیک: پرده اتوماتیک، نوعی پرده مکانیزه است که با استفاده از سنسورها و یا ریموت کنترل، به طور خودکار بالا و پایین می‌شود. این نوع پرده، برای ایجاد فضایی مدرن و لوکس در منزل مناسب است.
مطلب مرتبط  انتخاب پرده مناسب درب شیشه ای کشویی

خرید پرده مدرن در تهران

بهترین پرده مدرن برای منزل کدام است؟

انتخاب بهترین پرده مدرن برای منزل، به عوامل مختلفی مانند دکوراسیون منزل، متراژ، نورگیری و سلیقه افراد بستگی دارد. پرده مدرن برای پذیرایی را می‌توانید از میان پرده‌های زبرا، شید و یا پانچ انتخاب کنید.  پرده مدرن برای اتاق خواب هم مواردی مانند پرده‌های زبرا، شید یا رولی هستند که  انتخاب آن به نوع پرده ، به میزان نور مورد نیاز شما و سلیقه شما بستگی دارد. و در نهایت برای آشپزخانه هم می‌توانید از پرده‌های زبرا، شید  یا رولی استفاده کنید.

پرده پارچه ای مدل AMANOS

AMANOS

پرده پارچه ای مدل BOLKAR

BOLKAR

پرده پارچه ای مدل GEREDE

GEREDE

پرده پارچه ای مدل KIRMAN COMBIN

KIRMAN COMBIN

پرده پارچه ای مدل ALADRA

ALADRA

پرده پارچه ای مدل UZENGI

UZENGI

بهترین پرده مدرن اداری کدام است؟

بهترین پرده مدرن برای محیط اداری وابسته به نیازها و شرایط خاص هر محیط است. انتخاب پرده مناسب باید با توجه به عواملی همچون نیاز به مدیریت نور، حفظ حریم خصوصی، جلوه‌ی زیبایی و کاربری مناسب صورت گیرد.

پرده شید یک گزینه مناسب برای محیط‌های اداری است که نیاز به کنترل نور دارند. این پرده‌ها از جنس پارچه‌های سبک ساخته شده‌اند که به طور متناسب نور خورشید را فیلتر می‌کنند و محیط را تاریک‌تر نمی‌کنند، اما به اندازه کافی نور را فیلتر می‌کنند تا از برخورد آن با محیط جلوگیری شود.

پرده شید مدل VSH36

پرده شید سفید رنگ مدل VSH36

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان
پرده شید مدل VSH28

پرده شید مدل VSH28

شروع قیمت از ۳۵۰.۰۰۰ تومان

پرده بلک اوت برای فضاهایی که نیاز به تاریکی کامل و حفظ حریم خصوصی دارند، گزینه مناسبی است. این پرده‌ها از جنس پارچه‌های سنگین و مات ساخته شده‌اند که به طور کامل نور را عبور نمی‌دهند و از بروز بیرون نور جلوگیری می‌کنند، همچنین اثرات صوتی و حرارتی را نیز کاهش می‌دهند.

مطلب مرتبط  اصول انتخاب پرده پنجره شاه نشین

پرده سان اسکرین انتخابی مناسب برای فضاهایی است که نیاز به مدیریت نور و حفظ حریم خصوصی دارند. این پرده‌ها از جنس پارچه‌های متغیری ساخته شده‌اند که می‌توانند نور را به دلخواه کنترل کنند و در عین حال جلوه‌ی زیبایی و شیکی به فضا ببخشند.

پرده‌های عمودی نیز برای محیط‌های اداری با درب‌ها یا پنجره‌های بزرگ مناسب هستند. این پرده‌ها از جنس پارچه‌های عمودی ساخته شده‌اند که باعث افزایش زیبایی و شکوه فضا می‌شوند و همچنین کنترل مواجهه با نور و حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کنند.

در نهایت، پرده‌های پارچه‌ای نیز گزینه‌ای برای ایجاد جلوه‌ی مدرن و دلپذیر در محیط اداری هستند. این پرده‌ها از جنس پارچه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که بر اساس سلیقه و نیازهای شما قابل انتخاب هستند.

مدلهای جدید پرده مدرن 2024

هر ساله مدل‌های جدیدی از پرده مدرن به بازار عرضه می‌شوند. در سال 2024، شاهد مدل‌های جدیدی از پرده‌های زبرا با طرح‌های سه‌بعدی، پرده‌های شید با جنس‌های جدید و پرده‌های رولی با قابلیت تنظیم نور هستیم. برای یافتن جدید ترین مدل های میتوانید گشتی در سایت های معتبر و به روز  بزنید و نظرات کاربران را در رابطه با آنها هم بخوانید.

خرید پرده مدرن در تهران

نکات  مهم در زمان خرید و انتخاب پرده مدرن

قبل از اینکه بخواهید خرید پرده مدرن در تهران را انجام دهید، باید به دقت پنجره ها را اندازه بگیرید تا تناسب میان اندازه آن و پرده برقرار باشد. پرده شما باید بتواند نور دلخواهی که نیاز دارید را به داخل هدایت کند همچنین تا حد ممکن میزان نور ورودی را کنترل کند.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید پرده آشپزخانه مدرن | مدلهای 2024

در قدم بعدی بهتر است که به هماهنگی پرده با دکوراسیون منزل تان توجه کنید، پرده مدرن شما به خوبی میتواند با مبلمان شیک و مدرن ست شود. در نهایت سعی کنید، پرده را با سلیقه خود و اعضای خانواده انتخاب کنید.

خرید و قیمت پرده مدرن در تهران از وراتی

قیمت پرده مدرن در تهران در فروشگاه های مختلف با یکدیگر فرق می کند، در کل به عوامل مختلفی مانند جنس، طرح، ابعاد، برند و … بستگی دارد. قیمت پرده‌های مدرن از حدود چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان تغییر پیدا می کند.

در تهران، فروشگاه‌های متعددی برای خرید پرده مدرن وجود دارند. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از این فروشگاه‌ها خرید کنید. یکی از این مراکز معتبر، فروشگاه پرده وراتی است که با در نظر داشتن انواع  دکوراسیون ها، پرده هایی متناسب با آنها را در فروشگاه عرضه کرده است. برای ثبت سفارش و برخورداری از مشاوره تخصصی این مجموعه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *