راهنمای انتخاب و خرید پرده مدرن ساده برای فضای اداری و تجاری

راهنمای انتخاب و خرید پرده مدرن ساده برای فضای اداری و تجاری

 خرید پرده مدرن ساده اداری یکی از مهم ترین الزامات در محیط های اداری با دکوراسیون مدرن است. پرده های اداری یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون هر اداره هستند و علاوه بر این موجب آسایش و راحتی کارمندان می شوند. پرده های کرکره ای یکی از ساده ترین پرده های اداری هستند و در بسیاری از محیط های اداری استفاده می شوند. اگر قصد خرید یک پرده شیک و ساده برای محیط کار خود را دارید تا انتهای این مطلب از مجله وراتی همراه ما باشید.

نکات مهم برای خرید پرده مدرن ساده اداری

در حال حاضر مدل های زیادی از پرده های اداری در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. پرده های اداری باید متناسب با سایر وسایل اداره انتخاب شوند و با یکدیگر تناسب داشته باشند. این تناسب و هماهنگی نقش قابل توجهی در بهبود روحیه کارکنان و در نتیجه افزایش روند کاری دارد.  در ادامه شما را با مهم ترین نکات خرید پرده مدرن ساده آشنا می کنیم.

خرید پرده مدرن ساده

  • جنس پرده اداری: جنس پرده های اداری باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد و علاوه بر این به راحتی شسته شود. بهترین جنس برای پارچه پرده های اداری کتان، ابریشم مصنوعی و پنبه هستند و نسبت به پارچه های مخمل نیاز به نگهداری کمتری دارند.
  • طرح پرده اداری: انتخاب طرح و خرید پرده مدرن ساده برای محیط های اداری، می تواند مطابق با سلیقه شخصی شما باشد. ولی بهتر است برای شرکت ها و محیط های اداری از پرده های تک رنگ و ساده استفاده شود. پرده زبرا ساده یکی از بهترین مدل های پرده مدرن در محیط های اداری است.
  • رنگ پرده اداری: رنگ ها می توانند در روحیه و خلق و خوی کارکنان تاثیر زیادی داشته باشند. به این ترتیب در زمان خرید پرده مدرن ساده به رنگ آن توجه ویژه داشته باشید و رنگی متناسب با محیط انتخاب کنید. رنگ های آبی روشن، سبز و سفید، نمادی از آرامش و انرژی مثبت هستند و موجب تمرز کارمندان می شوند. پرده های اداری روشن، محیط را روشن تر می کنند و مناسب محیط های کم نور هستند. البته می توان در مکان هایی که از نور طبیعی هم بهره می برند، پرده های روشن نصب کرد. در صورتی که تمایلی به ورود نور به محیط ندارید، می توانید از پرده های تیره یا پرده های بلک اوت استفاده کنید. پرده های بلک اوت کاملاً جلوی ورود نور را می گیرند و هیچ نوری وارد محیط نمی شود.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید پرده آشپزخانه مدرن | مدلهای 2024

آشنایی با چند مدل پرده مدرن اداری

خرید پرده مدرن ساده

در صورتی که قبل از خرید پرده مدرن ساده با پرده های اداری آشنا شوید، انتخاب برای شما راحت تر می شود.

  • پرده کرکره ای چوبی: اگر قصد خرید یک پرده شیک و لاکچری را دارید، این پرده ها بهترین انتخاب هستند. پرده های کرکره ای چوبی در انواع چوب طبیعی و چوب مصنوعی ساخته می شوند. بهترین مدل های این پرده از چوب بامبو که دوام و ظرافت بالایی دارد، تولید می شوند.
  • پرده شید: با خرید پرده مدرن ساده شید، نمای زیبایی در دکوراسیون اداری خود ایجاد کنید. این پرده ها ظاهری یکدست و یکپارچه دارند و می توانند به طور کامل جلوی ورود نور را بگیرند. در صورتی که می خواهید فقط جلوی نور را بگیرید ولی به بیرون دید داشته باشید، پرده شید سان اسکرین را انتخاب کنید.
  • پرده ورتیلاین: اگر به فکر خرید پرده مدرن ساده و در عین حال شیک برای محیط اداری خود هستید، پرده ورتیلاین انتخاب خوبی است. این پرده ظاهری شبیه به پرده های زبرا دارد و بهترین انتخاب برای محیط های اداری مدرن محسوب می شود.

خرید پرده مدرن ساده

پرده مدرن ساده اداری برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

انواع پرده مدرن و ساده اداری، با طراحی‌های خاص و رنگ‌های متناسب، می‌تواند با انواع دکوراسیون‌های محیط کاری هماهنگ شود. این نوع پرده به دلیل طراحی ساده و استفاده از رنگ‌های معاصر، برای فضاهای با دکوراسیون مدرن و حتی کلاسیک با لمسه‌های مدرن مناسب است. در زیر، توضیح می‌دهیم که پرده مدرن ساده اداری برای چه دکوراسیونی مناسب است:

  1. محیط‌های با دکوراسیون مدرن: پرده مدرن ساده اداری برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن و طراحی‌های نئونی، که از خطوط ساده و اشکال هندسی استفاده می‌کنند، مناسب است. این پرده‌ها با ظاهر خنک و ساده، تناسب بیشتری با محیط ایجاد می‌کنند.
  2. فضاهای اجتماعی و جلسات تیمی: در اداراتی که فضاهای اجتماعی و جلسات تیمی دارند، پرده مدرن ساده اداری با طراحی مناسب، جلسات را باز و دوستانه می‌کند. این پرده‌ها می‌توانند با رنگ‌های آرام و طراحی‌های ساده، فضا را دوستانه و آرامش‌بخش کنند.
  3. ادارات با سبک دکوراسیون مینیمالیستی: در محیط‌هایی که از سبک دکوراسیون مینیمالیستی استفاده می‌شود و از کمترین اجزاء ممکن استفاده می‌شود، پرده مدرن ساده اداری با طراحی خالص و کم‌جزئیات، هماهنگی بسیار خوبی دارد.
  4. محیط‌های با رنگ‌های نئوتر: اگر دکوراسیون محیط شما از رنگ‌های نئوتر و پس‌زمینه های روشن استفاده می‌کند، پرده‌های مدرن ساده با رنگ‌های خنثی یا رنگ‌های متداول در دکوراسیون مدرن می‌توانند به عنوان یک جزء هماهنگی‌بخش عالی عمل کنند.
  5. ادارات با طراحی باز و فضای باز: پرده مدرن ساده اداری برای ادارات با طراحی باز و فضای باز نیز مناسب است. طراحی‌های ساده این پرده‌ها می‌توانند به حفظ حس فضای باز و انتقال نور بهتر کمک کنند.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید پرده آشپزخانه | معرفی 9 پرده‌ی مناسب فضای آشپزخانه

در نهایت، هرچند پرده مدرن ساده اداری با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود، اما بر اساس رنگ‌ها و طرح‌های انتخابی، می‌تواند به شکل خاصی با محیط کاری سازگاری داشته باشد.

جمع بندی

در حال حاضر با وجود تنوع بالایی که در میان پرده های اداری وجود دارد، خرید پرده مدرن ساده اداری کاری نسبتاً آسان است. مهم ترین نکته ای که در زمان خرید پرده های اداری وجود دارد، توجه به قابلیت تنطیم نور و شستشوی ساده پرده است. تمام پرده هایی که برای محیط های اداری انتخاب می شوند باید این ویژگی ها را داشته باشند.

فروشگاه پرده وراتی، عرضه کننده انواع پرده مدرن اداری در طرح های مختلف است. برای خرید انواع پرده به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *